MelissaAndDoug.com- Over 2,000 Unique and Exciting Toys for Children of All Ages! Click here!

Happy 1st Birthday Ayser Zarif!

Assalamualaikum and selamat pagi sumerrr....

Nama saya Ayser Zarif. Saya dah setahun yeay!

Ni saya baru bgn tido. Happy happy sebab semlm birthday saya.


Saya nak mandi la....jap yer........

Tadaaaaa....saya dah siap nk g jenjalan. tu bkn beg sekolah. Tu beg diapers saya. :D

Beratnyerrrrrr....

Saya ikut mommy and daddy saya g cari goodies bag utk malam ni.

Ni saya xde mood sgt sy posing pon terpakse sbb mommy & daddy penat acah saya....


Happy birthday to me!!!!! Bluerghhhhhhhhhh


Mommy and daddy busy deco deco utk birthday celebration saya. Cantikkan??? :)



Saya pon nak posing gak ngn goodies bad sebab saya mana bole makan sweet sweet ni :D


Ni moyang saya....saya panggil dia NekWe. Dia nak posing ngn saya.....yeah!!!!!

Saya dah mandi....arini saya jadi BATMAN!


Saya nak jalan-jalan satu umah. pakcik n makcik saya rajin layan saya...saya main sampai penat!


Saya belum boleh jalan sendiri lagi. so, saya gune la ride ni utk berjalan..hehe...comel x?


Ini birthday cake saya. Nek Cik saya buatkannnn....Red Velvet Cake ok! Tapi saya xleh makan lagi.....mommy x bagi makan gula....xper laa....mommy makan sy pon dapat jugekkkkk :D



Nek Cik pon ada wat cupcakes.....comelkan?? Cam saya hehehehehe...:D


Mommy and Daddy decide nak wat sedikit tahlil dan doa selamat untuk birthday saya ni....islamic gituhhhh.....btol la kannnn.....saya pon happy! ;)


Pas tahlil dan doa selamat.....Mereka nyanyi untuk saya dah potong cake. Saya blurr jek sebenar nya tatau apa jadi...haha...saya layankan aje la yerkkkk

Posing posing amek gambar. Nampak baju batman saya......:D


Lepas tu kite makan!!! saya dok diam2 ngn makcik n pakcik saya....mommy n daddy layan tetamu...


Nampak muke saya blurrr ni.....haha...pastu saya seronok main ngn pakcik saya...Pakcik Muiz!


Last2 daddy baru teringat nak amek gambar family. Mase ni mood saya dh xde....sbb saya dh penat main saya ngantuk and dahaga! Nampak muka saya masammmmm jekk :P


Babah Wan & Umi Wan pon nak amek gambar ngn sayeeeee....tapi saya dah buat muke masammm


Pesan mommy & daddy untuk saya:

"Happy 1st Birthday Ayser Zarif. Semoga menjadi anak yang soleh and berguna. May Allah bless you always with great health, great wealth, great happiness and great in everything in your life. Ameennnn"

Enjoice!!!!

Ayser Zarif


Related Posts with Thumbnails
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers