MelissaAndDoug.com- Over 2,000 Unique and Exciting Toys for Children of All Ages! Click here!

KetamPokok & Evelyn Punye Citer

During my confinement week aritu la kan...time kene stay kt my hometown Melaka...ari apa tah eh....Khamis rase nye....ramai la yg dtg visit I ni kan....Nona, Azah and my auntie....

That nite time my auntie datang dia borak la psl tgn dia kene gatal2 and ade set brg my maksu bagi dia x gune lagi...tatau brand apa....

"Cik takut la nak gune...brand tah apa2 tah tuh....maksu ko bagi..."

I pon dok pk laa...brand apa maksu bagi...selalunye maksu bagi of course la brand yg mahal....

So I insisted to see la kan...my mom also got one set from my maksu...

Ha...rupe2 nye ni haa dorg dapat...Crabtree & Evelyn nye Mother's Day Set!







I pon apa lagi....."Eh brand ni mahal tau! Selambe je ckp brand tah apa2 :P..."


I checked at the bottom of the box....ade price tag lg...100++ tuh ok....my mom, Makcik and my grandmother dapat....maksu cakap

"Tgn mak and kakak2 kering...so ni haa lotion bole lembutkan tangan.."

hahaha...








My auntie terus kata..
"Haaa camtu balik nnti kene kuarkan lerr....mana tau nama brand ni...selalunye Body Shop tau ler....."


I pon cakap laa..

"Ni product atas sikit dr Body Shop...maksu skang kan sumer mahal2..."


hehehehe :D








I pon apa lg...godek2 la kan nk tgk apa isi2 nye....so ade 3 products la dlm set tuh...
  1. Lavender Bath & Shower Gel
  2. Lavender Hand & Body Lotion
  3. Lavender Rejuvenating Hand Remedy





I amek Lavender Hand & Body Lotion ni jek...hehehe....dah my mom pon bukannye gune...baik kite rembatkan..brg mahal tuh.....




From Crabtree & Evelyn, the lotion details:

Pump on the moisture! Ideal for use after shower or bath or anytime the skin needs extra conditioning. Formulated with vitamin E, glycerine and pure soothing lavender oil. Absorbs easily and leaves skin feeling soft and refreshed with the clean spicy scent of lavender.

I use it everyday laa..bau cam bedak pureen tuh...hehe...gune esp b4 sleep also helps you to have good night sleep..mcm I ni yang skang kene insomnia kan....adeh...Alhamdulillah dh kembali normal tidurku ini......

Source: Crabtree & Evelyn


  1. gravatar

    # by El-Zaffril - May 29, 2010 at 11:01 AM

    Ade extra? Rembatkan untuk aku satu... hehehe

  2. gravatar

    # by Aishah Noordin - May 29, 2010 at 11:53 AM

    Zaffril: Ni nak rembat pon susah..hehe...klo ade guwe rembatkn nanti...hihi

  3. gravatar

    # by Unknown - May 31, 2010 at 1:45 PM

    blogclimbing=) climb mine back ` tq

    btw, nice site !

  4. gravatar

    # by Aishah Noordin - May 31, 2010 at 3:19 PM

    Jeda: Thanks....will visit ur site as well :)

Related Posts with Thumbnails
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers