MelissaAndDoug.com- Over 2,000 Unique and Exciting Toys for Children of All Ages! Click here!

Apa Nak Jadi Dengan Nursery Ni

Haaa mmg gempak title tu kan...Harini Wordfull Wednesday laa...Nak citer gak ni...

from the beginning kalo bole xmo anta my baby to nursery. But what to do, i have to work. So hantar la ke nursery jugak sebab babysitter luar ni x jumpe jumpe. Nak harap family? Harapan menjadi layu......haha

Yesterday, otw back my baby poo poo...so sampai umah cuci cuci...then kecoh2 jap...pastu nak buang le diapers nye....hubby la kene buang kan...then dia check diaper tu...tetibaaaaaaa nampak ada cam pembalut coklat sekali....haaaaa memang laa terkejut giler....camne bole ada kat najis tu kan....

Rupanye....my baby makan benda tu....Terus gi complaint kat owner nursery tu siap bagi gambar lagi...hahaha...Owner check ngn staff dia....kelmarin ada budak makan coklat tu...tah camne dorang x pasan budak tu bagi my baby.....i sangat furious gak laa sebab bagi my baby makan coklat!!!!!!! Grrrrrrr.....

Kelmarin = Monday...so poo poo yesterday = Tuesday....so benda tu lama gak dalam perut my baby...hopefully he's ok..so far tgk ok laa...

This morning dia poo poo lagi...i check check xde dah...i risau tertinggal sisa-sisa jek ni.....haihhhhh....nak marah kang dorg wat balik kt my baby...nak tukar nursery....bukannya senang nak cari yg ok..ni pon level ok jek...bukan bagus.....adehhhh sighhhhhhhhhhhh

  1. gravatar

    # by bibi yusof - October 17, 2012 at 2:37 PM

    whats wrong la with this people... aku mmg geram.. lately ni lagi macam2 dgr cerite...

    nk tau tak.. nursery ali yg dulu.. ni cerite aku baru je tau... babysitter yg jage ali.. kasi budak2 bfeed , nestum letak dlm susu.. i dunno la ali dulu kene ke tak.. arghh stress!

    pastu kan... susu ali tu dulu aku bekalkan 6... biase nye ali minum 3 botol je... tapi lately tu abes 6 botol.. rupe nye die buang susu susu ali tu.. pergh bengang aku!

    aku baru tau kesah ni... ni yg menyebabkan aku nk tmpar diri sendiri sbb aku tk dpt hidu bende bnde ni dulu..

  2. gravatar

    # by Aishah Noordin - October 17, 2012 at 3:08 PM

    Bibi: Aku pon risau gak klo dorg buang jek susu n makanan yg aku provide tuh....hopefully dorang ikhlas bekerja.....just ni maybe overlook...tp kene kat anak aku yg sgt sedih ni.....waaaa

Related Posts with Thumbnails
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers